Angi

Angi

miercuri, 18 iulie 2012

Zece funde de Angi Melania Cristea

mi-e dor de aburul nărilor umede calul acela înțelept mă iubea între noi erau mutări (i)logice ca la șah nevederea simțurile ți le pipăia turele tale sincere pe lângă plopii fără soț agitau romantismul desuet cu rufe albe la balcon pantofi negri cu șiret /prea înțeleptul meu unicorn/ gem caisele de irepetabila povară mă tem mă tot tem că donquijote o să moară într-o magică zi de septembrie iar el calul acela înțelept o să-mi moară cu ochii deschiși mirosind iarba de mare amară calul se resemna să fie potcovit coama lui împletită cu zece funde striga să nu mă tai sunt cal de povară la abator toți măcelarii miros a minciuni sau a boală între noi caii aleargă ultima cursă nu există final învingătorul sigur se împușcă cu nările umede calul aleargă iubiri de o vară ard la foc mocnit trotuarul scuipă lavă jilavă setea orașului fără cai cere o mie de ani ca o mie de stropi în ocean calul îmi linge mâinile drept am ochii deschiși de mărgean/pești coloranți în ocean/ mută întâi tu mai aștept un veac o cursă un pas șah mat de azi merg cu singurătatea la pas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu